Mitä syön päivän aikana?

Moikka!
Ja tervetuloa postauksen pariin, jota ollaan toivottu useaan otteeseen Snapchatin puolella. (Jos et vielä seuraa mua snäpissä, niin suosittelen ottamaan mut seurantaa. Käyttäjä noorauhhhh). Tosiaan ihmisiä on kiinnostanut nähdä se, mitä mä syön päivän aikana. En kuitenkaan kerro tarkkoja määriä, koska tämä ruokavalio on suunniteltu juuri minulle. Joten se ei välttämättä toimisi sinulla!

Aamulla syön kaurapuuroa, jonka joukkoon laitan tuoreita marjoja ja mehukeittoa. Jos en jaksa tehdä puuroa, silloin syön ruisleipää kalkkunaleikkeleen kanssa. Puuron lisäksi juon proteiinisheikin. Otan myös D-, C- ja monivitamiinit, sekä sinkkiä.
Lounaalla syön joko ruokaisan kanasalaatin tai riisiä, kanaa, kasviksia ja salaattia. Kanasalaatti on nopeampi tehdä, jonka takia teen sen usein edellisenä päivänä valmiiksi. Periaatteessa kyseessä on sama annos, jonka söisin lämpöisenä mutta se on vain yhdistelty salaattiannoksen muotoon.
Lounaan ja päivällisen välissä syön välipalan. Joskus toki saatan syödä tämän jo aamupalan ja lounaan välissä, jos olen syönyt aamupalan todella varhain. Välipalalla syön proteiinivanukkaan, yleensä Skyr:n tai Propud:n ja pähkinöitä. Ja ei, mä en syö koko 150 grammaa kerralla. Nämä täyttävät tarpeeksi, ettei nälkä iske ennen päivällistä.
Päivällinen koostuu osittain samoista aineosista kuin lounas. Kanan tilalla on yleensä jauheliha tai välillä tonnikala. Välillä myös korvaan riisin perunalla tai bataatilla. Paistan jauhelihan joukossa aina kukka- ja parsakaalia, koska tykkään siitä mausta, minkä ne saavat. Suosittelen ehdottomasti testaamaan, jos perus parsakaalin maku alkaa kyllästyttämään.
Iltapalani koostuu sheikkerillisestä kylmää vettä, rahkasta, pähkinöistä, marjoista ja mehukeitosta. Olen korvannut mehukeitolla marjoja, koska tykkään siitä koostumuksesta minkä se antaa rahkalle. Tämä täyttää tarpeeksi ja nälkä ei iske keskellä yötä!
Moni ihmettelee varmasti, missä vaiheessa juon proteiinisheikin. Aamupalalla joo, mutta juon aina palautusjuomana treenin jälkeen. Pääsääntöisesti aamupalan ja lounaan välissä. Joskus teen poikkeuksen ja käyn illalla tekemässä treenin, jolloin juon palautusjuoman iltapalan yhteydessä. Ja kyllä, minäkin syön herkkuja. Tällä hetkellä mulla on kahden viikoin välein "cheatmeal -day", jolloin voin syödä vähän vapaammin.
Toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta! Seuraavassa postauksessa tulee olemaan minun suosikkeja, mutta ne eivät liity kosmetiikkaan tai tuotteisiin. Se jää nähtäväksi, mihin ne liittyvät! Ps. Suosittelen ottamaan blogini facebook-sivun tykkäykseen. Kun 200 tykkääjää menee rikki, tulee sinne kosmetiikkapainotteista arvontaa!
Noora

Tykkää-merkinnät

Kommentit

Anonymous
,
Pakko myöntää että mielenkiintoinen blogi
nooraemilia,
Hyvällä vai pahalla mielenkiintoinen? Jos hyvällä niin kiitos!
nooraemiliablog.wordpress.com
Anonyymi
,
Olipa kattava postaus sun ruokarutiinista! Sain hyviä vinkkejä omiin annoksiin!
Miisa
,
Olipa upeita kuvia! Alko tekee mieli syödä jokaista noista annoksista! On mukava nähdä, ettei fitnessurheilija syö aina vain riisiä ja kanaa.
Mette
,
Sä otat kyllä todella upeita kuvia! Siiis vau! Jatka samaan malliin, pystyt saavuttamaan jotain isoo vielä tällä!
Sara V,
Tosi hyviä kuvia! Ja kiinnostava postaus

https://saraoonav.blogspot.fi
saraoonav.blogspot.fi